GypsyRose

Taking the long way around

underbara aussie solnedgång

Publicerad 2014-11-20 09:07:03 i Allmänt,

 
Förlåt för sjukt dålig updates den senaste veckan. Ni förstår säkert varför. Det är helt galna dagar och jag hinner verkligen inte hämta andan men här sitter jag nu i det där fantastiska ljuset jag alltid alltid alltid har längtat tillbaka till, och ljumma vindar drar över bara fötter. 
 
Eucalyptusträden som ni anar i bakgrunden doftar helt galet underbart, och igår fick jag en liten bränna på nästippen när jag satt i min nya trädgård (!!) med en öl och en bok. 
 
Som sagt, det är galna dagar och jetlaggen är på topp och jag lite på botten för allt är så sjukt stort och ni därhemma är så långt borta och kanske blir de här flytterna svårare med åren. Jag vet inte, men nu är jag här och vi tar det därefter. 
 
Håll utkik eter överlevnadstecken. Jag ska försöka få tillbaka fötterna på jorden snart och bli bättre på att uppdatera.
 
Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela