GypsyRose

Taking the long way around

Sun over Oslo

Publicerad 2013-06-15 11:34:40 i Allmänt,

Damn it vad jag ælskar att jobba lørdagar. Oftast. Om jag får gå barfota, pumpa skøn musik i blomsterbutiken och rocka med skøna kunder och binda fantastiska buketter. Det gør jag inte i dag. Akersgata ær tomt och tyst før det ær ett sjuhelvetes strålande vackert væder dærute och ingen vill gå och svettas inomhus bland mina blommor.
Det ær OK. Det ær inte mycket som gør något længre.
Det blir ju som det ska.
 
Och om några timmar får jag ta med min lilla familj och hoppa i plurret från nån klippa någonstans och sen går vi hem och låser dørren och ser vad som hænder.
 
Ingvarsdotter ten four out rubberducky sha-BAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela