GypsyRose

Taking the long way around

sms #2

Publicerad 2012-03-24 05:58:35 i

  • Ganska ofta kreverar jag av min skojiga lillasyster som får ett bryt här och där och ganska ofta. Nu senast blev hon alldeles lillasysteraktig och avundsjuk på en grabb jag träffade på St Paddys, som jag textar lite med. Och helt plötsligt kom visst ett sms från killen...:)

  • "Häj de e din kile kris sluta joba kom o hongla istelet okok ps din lilasyra e dum"


  • Alltså är det inte alldeles för nedrigt när grabbar textar sånt här?Inte OK!

Kommentarer

Postat av: Mli

Publicerad 2012-03-26 14:42:03

Håller med, den enda som får kalla en lillasyster dum är storasyrran, andra får på moppo!! :-)



Ja, han är fin den lille killen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela