GypsyRose

Taking the long way around

gratitude

Publicerad 2012-03-02 05:41:15 i

Runt min hals bär jag de smycken som betyder mest. I vanliga fall finns där, förutom dessa, två grönstenar från NZ som beskyddar mig, en från min 24-årsdag och en från vår graduation day, samt ett silversmycke med mina systrars namn på, samt ordet Storasyster. Hjärtat och Grow Strong-smyckena kommer från älskade Strumpan, och häromdagen trillade Gratitude-smycken in från Rofors tillsammans med ett så fantastiskt vackert brev, ändå från de gamla hemtrakterna i Whistler.

Och jag känner det varje dag. Tacksamheten över att få dela det här livet med människor som dessa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela