GypsyRose

Taking the long way around

det ar fint, det

Publicerad 2012-06-26 01:07:04 i

Det ar fint att lamnas halvt sovandes i en varm sang med en puss i pannan och ett "The best thing with this day is that I get to come home to you".
Bara det, liksom. Det som gor de sma stunderna finare men i det stora hela sa mycket svarare.
Tur att det har inte ar nagot jag inte gjort forut. Jag vet ju inte hur man stannar, det har jag ju sagt sa manga ganger. Och aven om jag alskar mig sjalv och tycker att jag ar den viktigaste personen i mitt liv, forstar jag inte riktigt varfor nan vill odsla sa mycket tid pa mig. Det var sa langesen nagon gjorde sa mycket plats for mig i sitt liv, bara utan direkt anledning.

Bra sa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela