GypsyRose

Taking the long way around

nästa steg

Publicerad 2011-05-05 19:58:51 i

Är på väg till jobbet. Hej och godmorgon på er! Igår var vi på tjejkväll hos Helen. Idag ser mitt och Annikas rum ut som en bomb, det ligger kläder mest överallt. Helen som jobbar på Världen Bästa Second Hand-butik förbarmade sig över sina vänner, som inte har råd med nya garderober. Helens garderob kan vara den största jag sett.
En kväll just vad jag behövde. Mina fina tjejer, god mat och vin. Efter ett par glas och tre timmars klädprovande satt vi alla i extremt omatchande outfits (Gabby! Ungefär som när jag kom hem från NZ och vi hängde tvätt i diverse vackra outfits!).
Mitch och Phil kom inhoppande, blev halvt ihjälskrämda av all tjejighet som pågick, och smög sedan ner i Mitch Man Cave, där de spenderade kvällen med att göra manliga saker.

Jag ska fota lite av alla skatter jag o Strump fick med oss, men såhär ser jag ut idag iaf! Vill man köpa blommor av mig?

Kommentarer

Postat av: Annica eller Annika

Publicerad 2011-05-07 06:48:04

Hahah jopp det såg ut som ett bomnedslag

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela