GypsyRose

Taking the long way around

jag passar på att utnyttja soltimmarna

Publicerad 2011-05-09 01:28:58 i







Jag vet att det sitter en syster
i Norge nu som när hon läser detta kommer att skratta åt hennes storasyster som fotar blommor IGEN som en äkta gamling. Men jag går igång så fruktansvärt på det här! Så fort jag ser en garden shop måste jag stanna och kasta mig in. Det är ett tvångsbeteende. Idag sålde jag slut på alla blommor på 3 timmar, gjorde chefen glad och fick åka hem tidigt. Strålande sol, så jag har bottat lite John Butler Trio (som kommer hit till S-festivalen i aug!!Senast jag såg dem var nyåret i Gisbourne, NZ. Häftigt att se dem i så olika världsdelar!!), och har planterat både fröer (örter och vildblomster) samt klar vara som lite ögonfröjd medan jag väntar på grodden.

Nu åker jag o hämtar Strumps, vi hoppar i hot tuben och boka hotell. Imorrn är det pay day och vi drar en repa till Van. Vinner canucks hockeyn vet jag 2 svenskor som kommer få vara med om karatefääääst i Van imorrn kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela