GypsyRose

Taking the long way around

Fantastiska liv.

Publicerad 2011-05-29 05:28:21 i

Solnedgång över bergen, ännu en vacker dag går till ro. Jag har varit ledig, och bara skuttat runt hemma. Igår sålde jag rent ut sagt skiten ur Squamish, och sen var det middagsdags hos Helen och Mitch. Alltid a blast yo! ;)

Sade till Strumpan när jag droppade henne på jobbet, att jag skulle ha en slags plan på roliga aktiviteter att göra i sommar, när hon kom hem ikväll. Sagt och gjort, nyss fick jag ett av mina välkända IngvarsdotterRyck, och tog tag i Livet som Vi Känner Det, och tjackaLackade 2 prima biljetter till älskade Pearl Jam i Vancouver sept. 25. Yaaaaboooowsa, peeps! :)
Det verkar även som om vi får med oss några familjemedlemmar. Jag kan bara ana hur detta kommer sluta...:)

Och nu är det dags att släppa bomben, för er som kanske inte vet. Familjen är underrättad, och nu är det er tur.
I Oktober landar en liten syster här i Vancouver, jag har äntligen lyckats locka över Gabriella, som ska stanna i ca en månad, och sedan flyger vi tillsammans till Sydney i slutet av Okt när mitt working holiday visa går ut här i Kanada. Det blir ett år i OZ, och jag siktar in mig på främst Sydney, Brisbane och Melbourne. Har en massa mammor och pappor over there som blivit underrättade av sina barn här i Whis om att jag kommer och hälsar på, bra skit.

Tankar kring detta?

Kommentarer

Postat av: Malle

Publicerad 2011-05-29 22:33:42

Låter BRA! Så herrligt att få sällskap av systeryster! Fast trist att du inte kommer hem förstås, meeeen förhoppningsvis kvarstår planen om en roadtrip till SF nånstans 11-13 juli?? :D PYSS!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela