GypsyRose

Taking the long way around

Då, och idag

Publicerad 2011-03-23 19:34:33 i

Kate Bush sjunger Wuthering Heights för mig, i den klara vackra onsdagsmorgonen. Jag slungas med oerhörd kraft tillbaka till ett visst hostel ni läsare känner till väl vid det här laget. En viss spenslig engelsman med mörka lockar och ögon djupa som tjärnar i de norrländska skogarna, dansade runt och sjöng högt och i helt fel tonart. För den här sången var hans, en av de många. Och han fick mig att lyssna, om och om igen.

Jag tillåter mig att minnas ett tag, sen fokar jag på Idag.
För senare blir det huskikeri med Strumps och Ben!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela