GypsyRose

Taking the long way around

if ur goin to san fran...

Publicerad 2011-07-02 18:00:49 i

Och ja, det ska jag ju. Och da jadrans ska jag ha blommor i mitt har. Hoppas hoppas Strumps kan folja med mig, annars kommer jag vara i sa rackarns gott sallskap med La Familia Kraft, sa det liknar inget! Jag behover lite semester nu, tror jag. Komma ut fran bubblan och se ny mark. Ahhh langtar sa!!

Annars ar allt bra har, jobbet gar fortfarande stralande och bossen Jill med Familj ar fortfarande dom basta. Pa midsommar kom hon farande med en vinflaska i hogsta hugg.
"Congrats om midsummer, or what u guys say! I was gonna bring u an irish coffee, but remembered that u always have ur mornin coffee in the car". sotaste chefen.
Igar var det Canada Day, och det ar lite av ett 4th of july-firande, med bbq:s and raketer.
Text fran Chef: "Close up that flower shop and come ova 4 sum bbq, girl!!".
Sagt och gjort, och vilket kalas. det var en riktigt god bbq, med flera familjer inbjudna och massa sma bebisar, eftersom det ar barnfamiljer man hanger med i Squampton. Kandes jatteharligt att finna sig sjalv, i tradgarden i en liten stad, i Kanada, med manniskor man aldrig trodde man skulle traffa.

Ett sponsorship ligger ocksa pa hyllan, vilket innebar att jag i princip kan stanna. Hur lange jag vill. det ar saklart Jill som vill att jag kommer tillbaka efter OZ.
"Ringer du min mamma och berattar det?", fragade jag, och det ska hon visst ta hand om. Men nej, jag tror inte det. Jag tror jag ar klar med Kanada for den har gangen.

Ah, swings and roundabouts, dags att puttra ivag till jobb. I mitt nasta inlagg ska jag beratta om vart Radhead, The Radow - min och Strumps forsta bil tillsammans. Och om Varldens Basta Dropkick Murphys-gig. Och alla blamarken jag fortfarande har fran den kvallen.

Koss pa er, lasare, vilka ni an ar!

Kommentarer

Postat av: Malle

Publicerad 2011-07-04 17:55:27

Wiii :)

Postat av: mia

Publicerad 2011-07-09 22:55:10

Och jag har skaffat skype, ska vi kunna testa de nån dag? Puss!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela