GypsyRose

Taking the long way around

my 26th!

Publicerad 2011-02-19 03:26:13 i

Dagen började helt galet med att Olsson kom hem med sin nya pärla och vi kunde för första gången åka och slänga vår sopor utan hjälpt från vår granne o vän Mitch! Det finns nämligen ingen sopupphämtning i Whistler, pga de där björnbusarna som kilar runt.
Jag slängde ut Dead Frog Bärsen i snön så att de skulle bli riktigt kalla till kvällen.

Jag bjöds på lunch i Function och fick fina pressys av mina tjejer.
Strumpan kan ha varit det sötaste Trailer Trashet jag sett. Ja, det var alltså temat på min fest. Trailer trash yay!
Jag försökte mig på en Diner Mom-outfit, men vet inte om jag lyckades. Trots att jag hade min MoSistah-tisha. Fail?
Jodå! Grodbärsen var väl kyld. Thumbs up for snön här!
Lisa var en (låtsas)gravid trailermorsa med våfflat hår och läppstift på tänderna, och Mark hade ett cykellås runt halsen. På hans fingrar står LOVE och HATE.
DET är trashigt, det!
Strumpan sitter lite trashigt med benet uppslängt och truckerKepan på.
Jag kör en manipulerad Sylivavink och bredvid sitter KiwiPaul. Han är jättelång och tar liksom aldrig slut. Cirka 2 meter, så ni vet. Paul såg som vanligt mycket prydlig ut och förklarade det hela med att alternativet hade varit att dyka upp med skjortan uppknäppt. Mer trashigt kunde han visst inte åstadkomma. Jag tror honom. Han är alldeles för ren. Tur att han stannade hela dagen därpå och lagade mat till mig och såg på filmer som jag ville se.
Världens i särklass roligaste Rob drog en sopsäck över huvudet och gjorde en solklar White Trash. Vi älskar Rob! Rob är jätterolig, och pratar så snabbt med sin kompis Tim EnMansShow att det känns som att följa en tennismatch, som Strumps brukar säga.
Det kommer säkert fler bilder senare, men det här är allt ni får nu!

Kommentarer

Postat av: Malle

Publicerad 2011-02-22 17:51:39

Men ÄLSKA temat! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela