GypsyRose

Taking the long way around

att gräva sig ur sitt eget hus

Publicerad 2011-02-19 03:03:45 i

Jojo. Såhär snygg kan jag vara när jag skottar snö till förbannelse. Fast Karin är Timber ridges okrönta skottardrottning. Hon lär mig sina bästa knep, och brukar låtsas att hon är en mänsklig isbrytare. Då funkar det bäst, och motivationen är på topp!
Så vad säger ni, modebloggare. Dagens outfit? Here we go;
  • Nyinköpta gummistövlar i alla världens finaste färger (är garanterat barfota i dem också, för att, så att säga, skapa lite spänning)
  • Mina älsklingsbrallor inköpta i gamla stan, STHLM.
  • Penn State-tischa Rob försåg mig med som minne efter vår lattjohelg där under halloween.
  • Maria jacka. Bra skit.
  • Min TUI-mössa inköpt under galne road trip med 91an, Strumps och Wiiken NZ:s nordö, 2009.
(Om ni undrar vad det är Karin pekar på, kan det mycket väl vara vår gran som av någon anledning lämnats åt sitt öde strax utanför vårt hus. Misstänksamt? Njaaa...)

Kommentarer

Postat av: Karlsson

Publicerad 2011-02-20 16:09:43

Det e sa vackert att jag vill grata!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela