GypsyRose

Taking the long way around

mina forsta runs i whistler bike park

Publicerad 2011-08-02 18:51:11 i

Hade en san kanondag igar, sa jag maste bara dela med mig till er. Jag har varit lite lag, men igar sken solen fran en klarbla himmel, jag o Strumps fick till en utomhusfrukost med farsk frukt och kaffe innan hon trillade ivag till jobbet och jag tog Radow (bilder pa var parla kommer snart, promise!) for att hamta upp Karin. Vi akte till Pemberton for att plocka jordgubbar och blabar. Sa nu har jag en hel uppsjo av dessa. Solen sken pa oss medan vi plockade, at jordgubbar och lag pa grasmattorna och pratade om Livet. Sedan blev det en harlig lunch pa ett hak i Pemby City Centre...;)

Akte tillbaka till whis, och motte upp med Lisa och Kate, och entrade Bike Park:en for forsta gangen. Mandagar ar Ladies Nite i parken, och vi tjejer far testa pa for ett helt OK pris. And Im tellin ya, wooo. So much fun! Vilka adrenalinkickar att kasta sig nedfor backarna pa min hyrda mountainbike! Hade en jattebra guide, spanska Marc som inte nojde sig med att visa oss de grona runsen, utan aven fick oss nedfor ett par svarta. Gulp! Men jag trillade inte en endaste gang! efterat blev det bars pa GLC med La Familia medan solen gick ned over bergen. Vilken dag!

Det ska bli kanonvader har sa inatt hoppas jag pa camping med ganget, och en rockenrollarbetsdag med nya frascha blommor!

Lanar ett par bilder sa ni kan se hur det ser ut.







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela