GypsyRose

Taking the long way around

40 dagar, 40 natter

Publicerad 2010-09-16 01:17:31 i

Precis sagt godnatt till Rowan. Godnatt, godnatt. Och hoppsan sa var det strax bara 39 dagar kvar i landet Svea. Jag hanger fortfarande kvar i skona Gotet hos min fina Strump eftersom det stressar mig att vara hemma i stan dar jag maste traffa folk hela tiden, och det stressar mig att sitta i STHLM och rulla tummarna. Obalans.

Idag har vi iaf traffat Bergwallskan och Liljegrenskan, det blev tarar och mycket mys och prat, eftersom denna eminenta grupp inte setts tillsammans sen tiden i Nelson. Heeelp!

Jag och Strump gick pa museum medan regnet strilade utanfor, och reselusten blev nastan overmaktig.

Nej, det borjar bli dags att rora pa sig igen.Ut, ut och ivaaaag! 

Kommentarer

Postat av: Malle

Publicerad 2010-09-16 02:20:14

Men hörru, om du hinner och så så vore det ju faktiskt väldigt trevligt om du skulle komma o hälsa på i stugan nån gång innan du flyttar iväg till landet där man säger oot istället för out :) Eller ja, istället för "ut" också för den delen, haha. Pyss!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela