GypsyRose

Taking the long way around

min första björn? Check!

Publicerad 2010-11-15 02:34:38 i

Det jag väntat på, och lite fasat inför, har nu skett. Jag har givetvis varit i närkamp med min första björn!
Närkamp kanske är att ta i, men jodå, på behagligt nära avstånd var han. Och oj vad fin han var! Det var som Karin sa, att "Är det särskilt bra när ens första impuls är att man vill springa fram och klappa?".

Jag och tjejerna var påväg nerför vår backe till bussen, då en passerande tjej som är ute med sin hund utropar; "Girls! Turn around! Now thats a big one!".

Och DÄR var han, den lille björnbusen! Lufsandes över vägen in i en trädgård. Vi blev alla i extas, och numera är björn mitt favoritdjur (Förlåt höööönden), och har lovat att Googla BJÖRN och sedan sätta samman en powerpointpresentation för tjejerna.

Kommentarer

Postat av: lillan

Publicerad 2010-11-15 17:47:04

MEH!! DU KAN VÄL INTE ÖVERGE HÖÖÖNDEN BARA SÅDÄR!!!! Ska jag vara ensam kursledare då eller hur hade du tänkt dig detta? :(:(:(

Postat av: Malle

Publicerad 2010-11-16 01:24:28

Men whaaaaaahh, läskigt!!! Och ballt också givetvis, men blev ni inte lite skrajsna? Lufsar dom runt där mest hela tiden?

Postat av: bergwall

Publicerad 2010-11-16 09:48:30

hahaha, du e sööööt. ja gillar också björn och ja vill se din pp presentation :) kääärlek

Postat av: Karlsson

Publicerad 2010-11-16 21:22:42

Givet att jag hade reagerat pa samma satt! =) Saknar dig!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela