GypsyRose

Taking the long way around

mer USA för er därhemma

Publicerad 2010-11-03 07:23:33 i



NYC sett från Central Park. 21 grader varmt och alltså tishaväder. Snopet för frusna skandinavier.



Jag och Strumps chillar i fina Central Park.



Min och Strumps bästa bro någonsin i bakgrunden. Känns den igen? Jovisst är det bron i slutscenen av vår favvofilm PS I Loooove You. Vesst, check på den!



Jag och La Familia på Staten Island Ferry. Frihetsgudinnan VAR mycket närmare än vad hon ser ut att vara, den lilla daman.



Världens i särklass bästa bild på Times Square största tattare och så vi, las turistos. Jag ser ut att ha ont i knäna.



På besök på FN:s huvudkontor.



Lattjo Lajban at the UN. Yay!



Jag och Karin doin the famous walk over Brooklyn Bridge. Eller ja, vi kom iaf halvvägs. Vilket räknas.











Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela