GypsyRose

Taking the long way around

sista tidens...

Publicerad 2010-05-03 14:13:25 i



Jag och MiniMe firar booooschdaj med pompa and staaat!



Strump, Kiwa och MiniMe pa jobbet. KalasTeamet!

Zeee family vi lanade oss till Ja, alltsa, vi lanade Rasmus Chapman for att fa ihop till en san har kalasbild.




45:an, Strumpans oga, och Karlsson. Di bastaste vannor!



Auckland from above. Sista natten med mina tjejer i Livet som vi kande till det.



Strump, Rasmus och Ingvarsdotter. Finfin Familj!



Pancakes 4 breakie! Yum yum, man far inte va dum!



Biancs fixade frillen pa Ingvarsdotter. Kalas eller VAD SAGER NIII?



Zee operahus i Sydney. Goooosch, vilket bygge!



Harbour bridge by nite. Ja, det ar ju inte fult.



Lite skakig bild pa operahuset missinassen. Me like!

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2010-05-04 23:10:39

Ååh the operahus... Var har du skrivit en hälsning till mig? Var var var? Bara så jag vet var jag ska leta när jag äntligen kommer dit någon gång i den oskådbara framtiden. För jag SKA dit. Ska jag.

Pus på nosen!

Postat av: malin

Publicerad 2010-07-02 17:04:37

Hej! Såg att du läste kulturturism. Hur är utbildningen och vad "blir" man? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela