GypsyRose

Taking the long way around

ni ar sota

Publicerad 2010-03-03 08:54:40 i

Alltsa, jag menar inte att ni darhemma har Noll Koll vad galler Chile, jag tror val inte att ni ar dumma i huvet heller. Sotnosar. :) Jag menade att ni kansk inte visste att vi har i NZ hade lite tsunamiwarnings, och att det hela kandes lite som for et par manader sen, nar vi fick varningar om 7 meter hoga vagor mot aucklands kust.

Jobbar kvall pa cafeet, imorrn kommer The strump med familj, och Glen drar med mig pa Meshuggah-gig. JAVESST!svenska norrlanningar lirar metal i Aucks CBD. Sverigerabatt i dorren? Ja DET hoppas jag allt!
Sa imorrn blir det en bars m Glenpa innan vi drar till giget, och sa far jag ju kramas hela dagen med min fina Strumpan! Gud sa jag langtar!!

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2010-03-04 06:56:58

Hihi. Visste det också. Det är rätt otäckt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela