GypsyRose

Taking the long way around

lite sjuuuuk...

Publicerad 2010-03-20 06:29:42 i

Vaknade upp med lite ont i halsen och allmant stirrig, trots ca 8 timmars vacker somn. Tittade en extra gang pa de dar fiiina stora grona klara pillrena som Strumpan latit ligga framme pa skrivbordet. Det ar som att placera godis framfor ett barn. Jag har en forkarlek till piller, brustabletter och allt daremellan. GULP sa det sa hade jag svalt ett sant dar fint piller, for jag mindes minsann att Strumpan nangang sagt att det var FORKYLNINGSPILLER.

Ja, det sade ju sitt, tankte jag. Hoppade ivag med lockar i haret for att luncha med Cat, och efter maten sa det PANG BOM i huvet pa Ingvarsdotter. Trillade ivag till jobbet och fattade verkligen noll varfor jag var sa in i den trott. 

Strumpan skrattade massa massa nar hon forklarade att NEJ NEJ DET AR JU TYP INSOMNINGSTABLETTER SA DU SKA KUNA SOVA BATTRE NAR DU AR FORKYYYYYLD KNAPPHUVUD!!!

Jahaja. Latt att veta. Falsk marknadsforing, Strump. Nu har det gatt 6 timmar sen jag knaprae i mig det dar fina pillret, oh jag kampar fortfarande mot att somna har pa staende fot pa cafeet. Vore dumt, for det ar ju ingen annan som kan jobba for mig, o dessutom ska ju jag o Strump ut o rejva efter jobbet eftersom vi ar bittra gamlingar idag som hatar varlden, da kan man inte va trott. Da komer det ga kappratt.

PEPP, ingvarsdotter. PEPP I SAID!!!

(F.o. FEST inte KALAS Strump!!:)

Kommentarer

Postat av: strumpan i egen högperson!

Publicerad 2010-03-20 07:18:32

hahhaha tycker fort det e galet kul!!!



men FEST e det som bara den :) letar kläder nu, inte lätt!

Postat av: A-L

Publicerad 2010-03-20 16:39:39

Hahahaha, det var rooligt! :-D Bara att pillren är gröna är roligt, här är väl en tablett på sin höjd ljusgul eller så. Hoppas ni får en galet rolig kväll, eller har haft eller hur det nu blir :-D Pussen!

Postat av: Bergwall

Publicerad 2010-03-20 18:44:09

hahahaha ibörjan när ja läste gröna piller tänkte ja ohejja mmm partypillsen ligger framme, men d va nog lite tvärt om hahaha hoppas du piggnar på dä och rockar arslet av Aucks. Puuuuuuuuus!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela