GypsyRose

Taking the long way around

Kommentarer

Postat av: A-L

Publicerad 2010-01-30 06:02:01

Haha, Michelle har ni inga övergångsställen i NZ? ;-)

Jätteroligt att se iallafall, heja heja för fler filmer! Puss o kram!

Postat av: Mari

Publicerad 2010-01-30 21:19:22

Fina Michellen, härligt att se dig "live" goding :), du ser ju tokfräsch ut och vilken härlig lägenhet! Hur ofta trillar man lixom över sånna ställen? Jag är ju självklart AP avis på balkongen, och guuu va härligt med sommar och blommor!

Själv är jag nyss hemkommen från huvudstaden där jag varit hos Jonny och gaddat mig lite till på ryggen. Dags att återgå till horisontal läge framför TV:n :) Massa kramar till dig vännen!

Postat av: Mia

Publicerad 2010-01-31 18:01:41

Haha. Mindre sjösjuka till nästa film tack! Men mer film för folket!! Så mysigt att se hur du har det. Puss!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela