GypsyRose

Taking the long way around

hit kan ni skicka alla guldtackor

Publicerad 2010-02-10 06:37:35 i

...Och annat ni vill att jag ska fa pa min 25-arsdag. Karlsson, du minns den dar guldjackan jag tjatade om ett tag? Jag kan sla mig den pa att du sade BOM STOPP NEEEEJ bra for att du sjalv ville kopa den och ge mig den i present. Det ar OK, jag forstar den goda tanken. Sa, pa allman begaran, min nya adress!


Mikaela Ingvarsdotter (Ja, det ar ju alltid bra att borja med)
Mezzanine 9
15-31 Wellesley Street (Det ar for att mit hus ar sa stort, ett palats liksom, sa vi tar upp flera nummer pa gatan!)
Auckland city 1010
NZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela