GypsyRose

Taking the long way around

lordagskvallarna ser inte ut som de brukade...

Publicerad 2010-08-28 20:12:26 i

For ett par ar sedan hade Ingvarsdotter, vid denna tid en lordagskvall, varit tiptop redo for en natt pa stan med diverse manniskor. KlirrKlirr i kassen, taggen i hogsta hugg och sa lappglans med garanterat jordgubbssmak for lite stilfullt smackasmacka.

Det ser lite annorlunda ut nu. Vi kan borja med kladstilen. Jag vill dela in den i IFNZ och IENZ. Ingvarsdotter Fore Nya Zeeland och Ingvarsdotter Efter Nya Zeeland. Joda. Nu ar det harembrallor, trimstrams, tischor och gottagotta som gar fore tighta Cheap Mondays och rockabillygirlieoutfit. Me like. SunkIngvarsdotter has entered the building!

Ja, iallafall. Den har lordagskvallen sitter jag pa jobbet, ska alldeles strax skypa med Williams i UK, jag planerar mandagens skolstart da jag borjar plugga Litteraturvetenskap, jag soker massa tokroliga jobb i Canada, ororas lite over framtiden men framfor allt tar det javligt Manana.

Lagenheten star tom i helgen, sa jag sitter garna uppe hela natterna och fordriver tiden.

Ja, jag vet att ni ar nyfikna. Pa den dar Williams. Och det kan mycket val handa att Ingvar ar pa vag mot nasta kille. Fast. Nej. Jag har inte riktigt fatt tillbaka mitt hjarta fran R an, och dessutom..CANADA BABY!!!


Sa det sa.

Nu ar Williams online sa hejda pa er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela