GypsyRose

Taking the long way around

vad vi letat efter

Publicerad 2010-04-09 09:56:49 i

Ibland hittar Odet dig. Jag och Strump har skickat ut miljoner ansokningar, fatt en hel del respons som vi inte trodde vi skulle fa, och nu har Helen ran Skottland hort av sig. Vi har goda vibbar av hennes varma mail, och hon vill visst anstalla oss bada.
Ni vet kanske hur jag talat om att fly rakt ut i Ingenstanset ett tag, laka mina sar och fa reda pa mig sjalv? Smalta allt NZ gett mig, och hinna ikapp allt. Lasa alla bocker, skriva klart mina egna startade, driva projekt och fa tid till att rensa kroppen och hjartat.

Kolla in det har stallet. Mer avlagset kan det inte bli. ska vi bli managers, vad sager ni? Jag behove faktiskt ert rad har. Men ja, det kanns ratt i sjalen liksom. Ni fattar va?

Sonachans place i skottska hoglanderna

Kommentarer

Postat av: Liljegrenskan

Publicerad 2010-04-09 16:42:13

Du det ser SÅ underbart ut även om jag tycker du ska komma hem till Svea igen =)

Postat av: Bergwall

Publicerad 2010-04-09 20:01:52

Gört bara gört! D passar er, framförallt dig hjärtat!! Ser underbart ut, som ett paradis för själen!!! kärlek

Postat av: Bergwall

Publicerad 2010-04-09 20:08:44

för hur länge förresten?

Postat av: Jolinen

Publicerad 2010-04-09 22:06:50

Ah. Bara ah. otroligt fint! Vilket bra stalle att vila sjal o hjarta pa!

Kanske kan man slantra forbi och saga hej... ;)

Postat av: A-L

Publicerad 2010-04-10 11:31:03

JAAAAAA! No doubt! Salt, kylig luft och karga klippor, perfekt ställe att landa, komma ikapp och känna efter. Och lova att göra allt du kan för att få deras balla dialekt :-) Love you, puss!

Postat av: Mia

Publicerad 2010-04-11 18:57:05

Jaaa! Men oooh ja. Jag kände ett sug av längtan i magtrakten så fort jag såg bilderna, och av texten att dömma... ÅK! Ta det!

Postat av: lil' sis

Publicerad 2010-04-12 08:25:01

NÄE kom hem till mig istället :(:(:(:(:(:(:(:(

Postat av: lil' sis

Publicerad 2010-04-12 08:26:15

eller när är det? är det i sommar?

Postat av: Sister Mary

Publicerad 2010-04-29 09:49:22

Känns det rätt i hjärtat så är det sällan fel. Skottland ska ju dessutom vara ett av dom vänligaste länderna so go for it, behöver ni hjälp få ni hojta till. Kram Maria - tack för senast=) Ses snart

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela