GypsyRose

Taking the long way around

Var icke oroliga!

Publicerad 2009-09-22 22:43:29 i

Ja, ni vet ju vad man sager om great minds. Precis nar jag tankte skriva ett snabbt inlagg pa bloggen om min tidsbrist just nu, laser jag pa FB att AL visst ar lite orolig.

Forlat, kara vanner och lasare! Jag har verkligen rumpan full med saker nu, jag o Strumpan mots i dorren, byter arbetsklader med varandra, tar en snabb kaffe och kilar sedan vidare till respektive jobb.
Sedan har vi gatt ALL IN flera dagar, det tar pa kroppen att dansa disco sa mycket som jag gjort det sista. Men jag har ju sa kul.

Har HEAPS att beratta for er, men just nu ar det stress som galler.
Om en dryg timme aker jag, Strumpan, Dave o Mike till WELLINGTON (forsta gangen jag lamnar Auckland pa 5 manader, kanns skumt...)
Jag och Strumpan ska se invigningen av WOW, vi ska kalasa runt (Take us downtown....That'll be $3,5 ladies...:)
och bara ha lite valfortjant semester. Karlsson skoter bygget efter sin underbara vecka i Queenstown, och allt blir bra.
Jag har en ny vacker klanning till invigningen, igar gjorde jag och Strumpan nya akrylnaglar hos tjejerna pa Westfield, Strumpan ar borta nu pa morgonen och jag vet inte riktigt var hon ar (hamtar bilen? Kanske? Hall tummarna!) och jag maste VERKLIGEN borja packa nu!!

Jag vet hur det kommer bli med min packning. Som det alltid blir. 'Den har var fin, den tar vi. Och den HAR var fin, det blir bra!", och sa endar jag up with a lot of random things jag anda inte kan anvanda pga total missmatchning.

Things are happening...


(Sag Funny People igar kvall med Circle of trust pa bio. Den var fantastisk. Se den. Den innehaller bland annat en "svensk" faschistdoktor. Gissa vilka 3 flickor som holl pa att DO i biostolarna!)

Kommentarer

Postat av: Jolene

Publicerad 2009-09-23 17:18:32

hihi på svenska Idol så är det en kille som er ut som en dålig kopia och blandning av Johnny i Fear and loathing och Willy Wonka. Jag o Erik skrattade oss fördärvade.

Jag är avis på hur kul ni kommer få. Drick mängder o rök för mig! KOlla min blogg. Menar vi samma? Nä va dum jag är! Klart vi gör! ;) PUSS!!!

Postat av: Mia

Publicerad 2009-09-23 18:08:19

Ha det underbart!

Postat av: Bergwall

Publicerad 2009-09-23 18:28:23

haha ta oss downtown.. kommer aldrig glömma vår semester. underbart. Hälsa Strumpan o W från moi :)

Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela