GypsyRose

Taking the long way around

EcoFriendliness

Publicerad 2009-09-14 07:35:40 i

OK, som ni alla darhemma sakert fattat nu, har er Ingvarsdotter blivit riktigt EcoChic, mer an nansin tidigare.
Dt har inte kants pa riktigt forut, men bor man i ett kollektiv dar alla har liknande varderingar om Moder Jord, och med en boss som varnar om miljon pa alla satt och vis, ar det svart att inte bli paverkad. Ni har val sett mina nya tischor som sager sitt genom enkla budskap?

Nu tipsar jag om mina favvo websites, som jag ar inne pa med jamna mellanrum. Ibland klickas det hem ett och annat plagg, men oftast ar det fonstershopping som galler.

Eco World Fashion ar superbra, massa inspiration och schyssta glajjiga klader!

EJ Foundation ar superbra, aplackra tischor som jag vill ha ALLIHOPA! Och priset ar helt OK, synd bara att foretaget ar stationerat i mitt kommande hemland UK, och det kostar liksom ett par span merat skeppa dem worldwide. (Sag till om ni ska till UK, jag vill skicka med shoppinglista!)

Swapstyle ar ett Sydney-based internationellt foretag som sysslar med trading, byteshandel. Kul!


Ja. Gor det ni ska, tjejer och killar. Gor varlden till en lite battre plats, lagg en hundralapp extra pa en organisk tisha, och stanna vid Ekohyllorna nasta gang ni mathandlar. Det ar bannemig vart det. Kladerna sitter battre, maten ar faktiskt godare osv. Och det basta med hela grejen? Hjartat blir lattare!

Good luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela