GypsyRose

Taking the long way around

basta brudarna!

Publicerad 2009-09-30 02:50:58 i

Jolene Bardh Malin! Vad sägs om att bila till NZ?

3 hours ago · · Like / Unlike · View Feedback (16)Hide Feedback (16) · See Wall-to-Wall
Malin Kraft
Malin Kraft
Och hämta hem tösen? :P
3 hours ago
Jolene Bardh
Jolene Bardh
Ja eller sätta på allihop simkuddar. Men helst hämta henne! Det är ju uppenbarligen farligt där! Då borde vi ju vara ursäktade om vi tar hem henne? Tror du?
3 hours ago
Malin Kraft
Malin Kraft
Ja, jag tycker det iallafall! Men då får vi ta en amfibiebil för säkerhets skull tycker jag, jag är lite rädd för vatten :)
3 hours ago
Jolene Bardh
Jolene Bardh
Kanske vår folka tål lite vatten. Han skulle nog tillomed må bra av det... hmmm. Men det låter ju som en plan hördu! =)
3 hours ago
Malin Kraft
Malin Kraft
Hehe tror du den fixar det? :) Låter ju bra iasf, när är 11.30 lokal tid?? Hinner vi????
3 hours ago
Jolene Bardh
Jolene Bardh
nej. Vi gör inte det.Det är typ nu va? Vi får hoppas på att det räcker med att hostelet ligger i en apbrant backe.
3 hours ago
Malin Kraft
Malin Kraft
Hoppas verkligen det. Annars låter det ju som att det där Sky Tower är rätt högt? Hoppas fan det är brett också :)
3 hours ago
Jolene Bardh
Jolene Bardh
Jepp. Och väääldigt stabilt.
Du kom på en bra affär i skövde som vi hittade häromdagen. "Backstage". Har du hittat den? Det är säkert bara jag som är sen. Som vanligt. ;P
Nu ska jag försöka tänka på något annat en stund. Dumma NZ.
KRAM!
3 hours ago
Malin Kraft
Malin Kraft
Backstage? Den låter inte alls bekant, vad säljs och var säljs det? :) Ja, tänk på annat, det ska jag med. Jag ska gå o göra nummer ett :D KRAM!
3 hours ago
Gabriella Johansson
Gabriella Johansson
JAG FÖLJER MED! Nu får vi banne mig hämta hem ongen!
2 hours ago
Malin Kraft
Malin Kraft
Haha, ja nu tar vi hem na! :)
2 hours ago
Gabriella Johansson
Gabriella Johansson
ja nu får det banne mig vara nog! ;)
2 hours ago
Jolene Bardh
Jolene Bardh
Seckna dumheter! Ge sig ut i världens sådära utan flytväst o allt. ;P
2 hours ago
Malin Kraft
Malin Kraft
Ja, nu rinner den mosfyllda bägaren över, nån måtta får det vara på det stekta fläsket!
2 hours ago
Jolene Bardh
Jolene Bardh
Ahahahahahaha! =D e du trött Malin?
2 hours ago
Malin Kraft
Malin Kraft
Hahaha, ja lite mör i skallbenet ;) Ska sätta mig o rita lite tänkte jag, sen får det bli sängen :)
2 hours ago
Mikaela Ingvarsdotter
Mikaela Ingvarsdotter
Ah. Tjejer. Ni ar bast i hela varlden! Nu vill jag grata. For jag fick ett stort paket pa posten idag fran min familj med en massa fint, o det blir liksom for mycket med allt tsunami och tjafs o allt pa det. Ni fattar va? Hamta hem mig. Eller kom hit. Jag lovar att bade hostelet (ja, det ligger i en jaaaaakligt brant backe.) och sky tower rymmer oss alla. TJAAAARLEEEK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela