GypsyRose

Taking the long way around

basshunter kommer till stan!

Publicerad 2009-09-14 09:17:23 i

Ja men GUD, jag tror jag hoppar hojd av gladje. (Hrrrmmm...) Hela NZ:s framsta musikkanaler (TV och radio) vibrerar av det som komma skall. Vilket ar Basshunter. Oh, vilken glaaaadje!
Grabben spelar i bade Auckland, Wellington OCH Christchurch, och det kostar BARA cirkus $50 att se honom. 
Tjo!


(Hela det har inlagget ska lasas med storsta ironi. Grabben kommer hit, och jag ar sa lagom impad. $50? PYTTSAN, som min mamma hade sagt.) 

Kommentarer

Postat av: 91an

Publicerad 2009-09-14 15:22:37

hahaha ja håller med..



Vet du Ingvarsdotter. Dina brev e så bra din tok, så sjukt mkt bättre än att läsa en god bok!!



saknar dej skrutt!!! Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela