GypsyRose

Taking the long way around

av den har anledningen ar jag trott, trott idag

Publicerad 2009-09-28 12:02:02 i









Igar var vi ute med La Familia. Det var Jordies sista natt har innan han pyser vidare till HongKong, och vi festade givetvis till in pa smatimmarna. Harfargningen urballade i ett kombo beachparty goes fargtunnekalas nar jag och Karlsson skulle andra harkulorer. Numera ar jag eldigt rod i barret, ni ska allt fa se!
(Lite kan ni sakert ana under kepan, tank er Ingvarsdotter i gymnasiet liksom!)

2 hostelmanagers spenderade hela kvallen inne pa sitt rum, och i takt med att drinkarna dracks upp, blev ocksa harfargningen ett riktigt nakenkalas! ;)

Bast ar att ha BeatBoxBrorsan Tomas fran Buenos Aires, som pa kommando via sms tillreder en av sina basta Mojitos och staller utanfor dorren till vart rum. Grym grabb som vi snart koper var forsta NZ bil med, och flyttar till sydon tillsammans med.

Jag drog ivag till R efter discodansen med ganget, och spenderade natten med att annu en gang komma underfund med denne man. Det, och sitta pa golvet i foajen till rail way stationen han bor i.

Idag lag vi kvar i sangen till klockan slog eftermiddag, och jag packade mig hem for att svida om infor jobb.
Kvallspasset pa cafeet mina mandagskvallar ar grymma! Tomas kommer in efter jobbet, och vi spenderar timmar med att dricka olika sorters kaffe jag mixar ihop, prata om vara liv och dissekera musikvideos som rullar pa storbildsskarmen.


Nu ar det godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela