GypsyRose

Taking the long way around

mittinattensamtal med mamma mia och olle

Publicerad 2009-10-24 14:45:44 i

1.34 Mia
Olle undrar om du är ensam hos dig.

1:34amMikaela

oh, Olle!

 

Ja, just nu ar jag faktiskt helt ensam.

1:34amMia-Terese

Han sitter med här bredvid.

1:34amMikaela

Alla sover har, klockan ar MASSOR, halv 2 pa natten!

Halsa med en bamseKRAAAM, och sag att tant mickan saknar honom och hans brorsa!

1:35amMia-Terese

Varför är det natt där borta? Är du i Nya Zeeland?

1:35amMikaela

Ah, det ar natt for att vi ar sa langt borta fran Sverige, forstar du!

1:35amMia-Terese

Undrar Olle alltså. hihi.

1:35amMikaela

Haha, det forstod jag. :):)

Jaaa, jag ar anda pa Nya Zeeland!

Olle, jag tror du skulle gilla Nya Zeeland, for har finns inga laskiga eller farliga djir alls. Inte som i Australien.

Inga ormar eller otacka spindlar, bra va?

1:38amMia-Terese

mamma saknar dig

Nu skrev Olle själv.

1:38amMikaela

ah, Olle, goding!

Halsa din mamma att jag saknar er sa mycket ibland att det varker i mitt hjarta!

Fast tiden kommer ga jattesnabbt tills vi ses igen!

Jag kommer hem till nasta sommar. Sa forst ska ni ha host, sedan blir det vinter och jul och allt sant kul, sen blir det var, och sen Olle, Sen nar sommaren nastan nastan ar i Sverige igen, da kommer jag med mitt stooora flygplan hem till Sverige igen!

Da kommer jag bums till er och leker i flera flera dagar!

Gissa om jag kommer vara leksugen da!

Nar vi inte har lekt pa sa himla lange!

1:41amMia-Terese

Vi bor i Jönköping nu. (han är rädd att du inte hittar oss)

1:41amMikaela

Ah! Jag har ju varit Jonkoping flera flera ganger, sa det ar inget problem!

1:41amMia-Terese

Vet du Mickan?

1:42amMikaela

nej?

1:42amMia-Terese

Vi har hittat ett jättehemligt ställe!

Som ligger alldeles här bredvid.

1:42amMikaela

ah, vad sager ni?

ett hemligt stalle?!

Det later spannande!

Ar det som en koja man kan leka i?

1:43amMia-Terese

Nästan, det finns träsk också.

och ett rasat hus, somk har brunnit.

1:43amMikaela

da ar det bast jag tar pa mig gummistovlarna nar vi ses nasta gang va?

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2009-10-26 12:00:03

Gulle du. Gummistövlar och picknickkorg och upptäcksfärd i gamla sommarland. längtar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela