GypsyRose

Taking the long way around

laddar upp...

Publicerad 2009-10-29 04:10:44 i



Rhytm and Vines, NEW YEARS HIPPIEFESTIVAL IN GISBOURNE!!



Big Day Out, Auckland january 15th. Lilly Allen, Muse, Powderfinger m.fl.


Joda. Jag haller mig flytande genom att gora en massa, massa roliga saker. Nasta sak pa agendan ar att boka biljetter till Christchurch i slutet av november for att traffa alskade Strumpan och se Pearl Jam, samt kopa biljett till Dalai Lama som kommer till Auckland i december.

Kommentarer

Postat av: 91an

Publicerad 2009-11-02 14:09:07

Oj va här händer grejer! Önskar ja vore där och kunde ta del av festligheterna!

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-11-05 11:48:02

Hej! Nej vad avis jag blir! Vill med se Muse!!

Hoppas allt är bra med dig vännen, saknar dig massa...(även fast jag förtilfället är i Dublin, men de spelar ingen roll vart i världen vi är,saknar dig lika mycket iaf! Puss & Kram Älskade Vän!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela