GypsyRose

Taking the long way around

kan ni hjalpa?

Publicerad 2009-11-24 01:30:46 i

Jo, det ar sant. Jag ar deppig for tillfallet, knaprar antistresstabletter och forsoker sova mig igenom elandet.
Det ska ga!

Men! Jag har lite forfragningar till er darhemma, jag behover er hjalp.
Den senaste tiden har jag haft major cravings efter de dar filmerna och den dar musiken som bade raddar och stjalper mitt liv.
Sa! Om ni rakar ha en kopia av foljande, och kanner att ni vill gora nat for att fa ner mig pa jorden igen, vore jag er evigt tacksam om ni ville skicka hit det.
Jag betalar givetvis for porto o grejer, eller om ni skickar det via mail eller annat. Inte vet jag.

OK, here goes;

* Gilbert Grape
* Ciderhusreglerna
* Mio min Mio
* Steffe Sundstrom, vilken platta som helst!!
* Lars Demian, samma dar!
* Mysteriet pa Greveholm
* Sunes jul
* Skymningssagor
* Allt annat som ni vet att jag gillar.

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2009-11-24 13:55:08

Sketbra julklappar ju. Men du, hur vet vi, som är dina vänner och vill hjälpa, att vi inte skickar samma film?

Postat av: Lillasyster trollet

Publicerad 2009-11-25 21:46:20

Hejsan hoppsan !



Inget annat paket som har kommit på posten ??



Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela