GypsyRose

Taking the long way around

Sjuk, sjuk...men andock humoret uppe!

Publicerad 2009-05-06 03:35:44 i

Ja, jag ar tokarns supersjuk...Eller ja. Det kunde varit varre. Det kan det alltid. Men jag har lite feber, massa ont i lederna, snorvlar och har OOONT i halsen. Aj! Dessutom ar jag sadar dodslackert rod runt snoken, och har inte ens kammat mig idag.
Har sovit 12 timmar i natt, och varldens bastaste familj meddelade mig igar kvall att de minsann skulle ga upp imorses, jag kunde sova sa lange jag ville. Godingar!
sa idag blir det inte manga knop gjorda...Ska bara mala klart ett par fonsterbraden nere i vart ensuiterum, och det ar ju saker som ar roliga!
Pappa, du skulle vara sa stolt om du kunde se mig! Har hittat ungefar varldens basta skrubb, med massa snickarhemligheter. Hittar massa pryttlar jag kanner igen fran pappas egen snickarlada, och jag anvander dem flitigt pa alla satt jag kan! :)

Igar slipade, skrapade och malade jag i flera timmar, sen var jag helt slut. Tur da att man har en familj som fixat kottfarssas och spaghetti pa bestallning fran mig, samt tant en massa ljus och satt pa Twilight. Me love familjen!

Men aven om jag ligger lite latt for ankar dessa dagar, har jag en hel hog med planer i skallen. Som alltid. Jag forsoker snoka ratt pa de basta rockpubarna/klubbarna i denna min nya stad. Hittills tror jag bestamt att basta valet ar Kings Arms, sa dit ska jag ta mig snart.

Dessutom ar nasta projekt for den har familjen att borja sticka, for att komplettera all bakning och annat mys vi haller pa med.

Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela