GypsyRose

Taking the long way around

sadant varmer ett rovarhjarta

Publicerad 2009-05-06 03:22:15 i

 



Ah, ni ar alla sa underbara!
Vilket gensvar jag fick pa mitt senaste inlagg, det gor mig glad i sjal och hjarta! Tack, alskade alla er darhemma!
Och nar dagen ar som morkast, sa brukar det fran just ingenstans dyka upp saker som gor att den skimrar, stralar pa natt. Igar var inget undantag. Var alltid lika glada och trevliga postbararinna kom med ett brev. Till mig! Bara mig! Mitt forsta till mitt nya hem i Auckland!

Det var Mamma Mia och underbaraste Bjornbroderna som komponerat en halsning. Och tararna bara trillade nar jag laste deras brev. Mia, du skriver du underbart bra, en riktig brevskriverska ar du! Leder vag mellan orden, och sa malande! Det ar som att ha dig precis har bredvis mig, berattande ur mun istallet for med skrivna ord. Underbart!
Varldens finaste Bjornbroder hade malat finfina teckningar till mig. det var jordglober som visar hur langt ifran vi ar varandra, en laskig T-rex och givetvis Blixten McQueen! Killarna skriver riktigt bra nu, och hade prantar ned for egna sma barnmaskiner att de saknar sin Mickan med mera. Ahhh, grabbar! Tack!

Teckningarna ar nu uppsatta ovanfor min sang, som ni kan se pa bilden. Jag ser dem innan jag somnar, och aven precis nar jag vaknar.
Det dar brevet gjorde min dag. Tack, snalla alskade finaste familjen!

Kommentarer

Postat av: lil' sis

Publicerad 2009-05-06 22:56:25

åååh! t-rex och en insekt! de där ungarna är väl ändå sötast i världen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela