GypsyRose

Taking the long way around

Redemption song

Publicerad 2009-05-26 04:31:05 i

Dagens!

Redemption Song - Bob Marley n the wailers.


Det finns liksom inget annat. Och idag sag en flicka med langt har som en kort sekund liknade mitt lilltroll till mellansyster darhemma. Det sved till i hjartat, sen drog jag ihop sacken och fortsatte gatan fram med hoppsansteg, som matchar dagens Ingvarsdotter.
Jag gar i trasiga skor, men forhoppningsvis kan jag hitta ett par nya som vill folja med mig hem idag. De ska vara livsfarligt roda All Stars, annars vill jag inte vara med.

Och vantar. Jag maste ha vantar.


Och en annan tokig grej! Jag ar helt sald pa att skriva X-arbete! Det AR superkul! Maggan, Ulrika och Bengan, ni skulle se speeden jag haller!

Kommentarer

Postat av: Annica

Publicerad 2009-05-26 11:18:50

tack for pajen nu ska vi fixa pjuksen sen vantsen och sen jaa ska vi ha en rocktisdag a sen ska vi dricka en till guinness och hitta ett till jobb och sen ska vi sla glen och sen ska vi dansa hela nasta vecka sen ska vi kramas massa massa!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela