GypsyRose

Taking the long way around

Maste man bara inte alska dem?

Publicerad 2009-05-24 10:44:19 i

Jag ar kar. I mina hostelgaster. Som hostelmamma maste man ju bara lata hjartat smalta nar man sitter framfro datorn en sondagskvall, och det bara placeras en tallrik med friterad banan, glass och sirap framfor en. Som tack for allt, tydligen.
Och sen att hora "men at inte for mycket, det kommer mer!" av andra gaster som ar har sin sista natt.
Och sedan att de bara kommer och hamtar disken at en, det ar lyx!

Det innebar val att vi gor ett bra jobb, antar jag!

Kommentarer

Postat av: A-L

Publicerad 2009-05-24 12:30:42

Hump, jag får minnsann aldrig friterad banan av mina gäster. Fast igår var det en gubbe som sa att jag var "som vi säger i Norge, ett fyrverkeri". Vet inte hur jag ska tolka det ja. Ta hand om dig hjärtestumpf, Kraam!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela