GypsyRose

Taking the long way around

Jag ar frisk!

Publicerad 2009-05-31 06:07:19 i





Frisk som en notkarna. I princip. Lite lack of vita blodkroppar orsakade av langa forkylningar kan dock stalla till det for mig med min ansokan om arbetsvisum. Men lakaren stamplade in sina papper ovan den text han var tvungen att skriva om detta i min ansokan, sedan log han brett och sade att "Lat oss hoppas att det sitter en person som ar ny pa jobbet och tar emot din ansokan".
Tack doktorn, I say!

Min lungrontenplat tyckte han visst att jag skulle rama in och satta upp. Jag vet inte riktigt. Men vi kommer ju ha 3 uppsattningen har snart, nar Annica som siste man gar igenom samma procedur som jag och Johanna. Sa vem vet? Ett X raykollage kanske ar pa sin plats?

Hjartat pa nedersta bilden fick jag fran J pa posten. Det ar mitt hjarta, lika mycket som det ar hennes. Visst blev det spexigt?

Jag kanner mig ruggigt ensam idag fast jag har sa manga manniskor runt omkring mig. Loven dansar i parken idag, det ar riktigt hostruggigt, men det ar mysigt!
Imorrn ar det drottningens fodelsedag, och darfor ar det aven rod dag och alla ar lediga. Inte ens i UK har de ledigt. Jaja. Vilket iallafall innebar att folk gar ut idag. Sa det laddar vi nog for. Russel ville att vi skulle fira genom att kla ut oss till kungafamiljen, men bara om han fick vara drottningen. Jag har ju personligen alltid varit svag for Challe, sa det far det bli for min del.

Igar pratade jag med min familj och Marcus i flera timmar. Det var mysigt! Det, i kombo med att jag traffat sa skona och fina manniskor denna vecka som redan begett sig langt fran Auckland, gor att jag kanner mig lite...ah. Jag vet inte.
Ni fattar va?

Hej!


Kommentarer

Postat av: Matilda

Publicerad 2009-06-07 20:35:25

Har du varit så sjuk ? så du har behövt vara hos läkaren ? :O

pussss <33

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela