GypsyRose

Taking the long way around

19 ar!

Publicerad 2009-05-31 10:27:49 i

Igar fyllde min allra mest alskade lillstrumpa till lillasyster 19 ar. Jag ringde givetvis hem och forsakrade mig om att hon skulle fa varldens basta fodelsedag. En glad lillstrumpa log genom luren nar jag med lordagskvallsrost sjong JAAA MAAAA HON LEEEVA, och lika mycket leenden fick jag av hostelgasterna som fick njuta av svensk skonsang.

En extraordinart vacker dag vad tydligen vad min syster fick igar, av hennes gillande att doma. Hon har alltid haft varldens vackraste fodelsedag, nar Sverige springer ut i gront, och livet atervander.

Alskling, hoppas resten av dagen blev precis vad du hoppats pa, och att du fick en massa paket och sma overraskningar!
Hade jag funnits i en annal del av varlden, vet du att jag hade hoppat pa ett plan och kommit hem, precis som jag gjorde nar du fyllde 18 och jag fanns i Portsmouth, UK.


Jag pratade lange med resten av familjen ocksa, och hade pappa i telefon nar han for forsta gangen sag min Skydivefilm. Pappskrutten holl pa att lagga sig ner och sjalvdo lite tror jag. Haha!
Och LYCKA! Mamma kunde meddela attvar alskade Liselott blivit av med sin tumor efter senaste fighten emot sin cancer. Mamma grat av lycka, och jag blev alldeles varm i hjartat!
Igar blev vi alla mangmiljonarer, som Liselotte sjalv uttryckte sig.

Tack for goda nyheter, kamparglod och vinnargener!

Kommentarer

Postat av: lil' sis

Publicerad 2009-06-01 10:47:29

åh tack älskling, jag hade en sjukt bra dag! speciellt när du ringde så man kan praaaata i flera timmar!



love you!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela