GypsyRose

Taking the long way around

En riktig turistattraktion

Publicerad 2009-03-05 00:30:11 i



Mina vänner och läsare! Enligt lokalt skvaller ska världskändisen Elijah Wood ha kissat i denna centralt placerade fontän i Wellington under inspelningarna av Lord of the Rings. Enligt ryktet ska Wood ha varit mycket berusad, vilket kanske rättfärdigade händelsen. Det, och att han är känd. Såklart. Då får man göra precis som man vill.

Givetvis sighseeingade vi fontänen på vår resa runt nordön.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-05 19:32:06

Vet du? Jag har väl för mig att jag hörde något om det jag. Och det var på tv så det måste ju vara sant.

När jag ser Wellington , namnet, så tänker jag på en inföding som är med i Bridget Jones. Som hennes mamma tog med sig "från mörkaste Afrika älskling". hehehhe.



Ljusare tider stundar. Det är snart alldeles vår och jag kan dricka kaffe igen.



KRAM o PuS!



Postat av: Jolene

Publicerad 2009-03-05 19:32:52

ja det var ju jag då som skrev här över...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela