GypsyRose

Taking the long way around

Till Gabriella, den finaste!

Publicerad 2009-06-24 08:02:23 i





Min personliga favorit, so far! (Ovan)












Gabby! Kanske kan det fa bli omvanda roller for en gangs skull, och jag kan fa introducera dig for lite ny musik. Om du inte redan har koll pa den har killen, det vill saga.
Jag satt, denna mulna onsdageftermiddag med Sushi i magen och det goda humoret i behall, och youtubade A Love Song for Bobby Long, min alsklingsfilm som jag inte sett sedan jag lamnade Sverige for snart ett halvar sedan (Gah! ett halvar, ar det klokt eller?!).

Och sa kommer denna killen upp. En alldeles, alldeles underbar man med ett alldeles underbart namn, och ett annu battre sound som passar Ingvarsdotter mer an ypperligt. Och karln ar ju vackrare an NZ:s alla Kiwis tillsammans, kan man fa honom levererad i ett stort paket, tack?

Vem ar grabben?
Tell me more!! Enligt hemsidag ar han fran UK (hurra!hurra!hurra!!!), ar pa turne i the US, och har GIVETVIS skrivit "Let me sign", som framfors av Robert Pattinson pa Twilight soundtracket.

Lycka, och naring for sjalen...

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2009-06-25 21:12:12

Hallå där. Jag försökte skicka SMS till dig men det gick inge bra! typiskt. ville egentligen bara önska glad (mid)sommar och hoppas att du har det bra borta på andra sidan jorden. grattis till jobbet. det är mer än vad jag har ;) Det är 25 grader varmt här hemma så livet är ganksa skönt ändå! Ta hand om dig vännen min. Massa kärlek!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela