GypsyRose

Taking the long way around

Jobbintervju!

Publicerad 2009-06-17 03:31:22 i

Yes! Igar ringde det en person. Imorrn ska jag pa min forsta jobbintervju har i NZ, for ett cafe som soker part time personal.
Det blir spannande! Jag behover lite miljoombyte, aven om jag alskar hostelet och manniskorna som bor dar i. Ja, vissa alltsa. Inte alla. Men de flesta.

Wish me luck!

Igar var jag, Russel och Holger pa sunk-irlandska puben runt hornet. Sunk! men mys med ratt manniskor! Russel Strossel Bryssel (som vi kallar honom) lattjade loss pa pianot som fanns dar, och NEDRANS! vad den karln kan lira piano!
Detta av den enkla anledningen att den enda chansen han hade att traffa sin pappa nar han var kiddo, var nar pappan korde honom till hans pianolektioner. Allt har ett samband, mina vanner.
Vi trillade vidare till X Basepuben pa Queen St, dar alla backpackers letar efter nat for natten. Katastrof! Tyckte vi efter en ol, och gick vidare till Shakespear for en pint, dar Russel klargjorde att han fick flashbacks fran var Poetry Pubcrawl.

Bra kvall!

Kommentarer

Postat av: A-L

Publicerad 2009-06-17 20:56:42

Åh, vad mycket spännande som händer i Michellens liv, som alltid :-) Konserten verkar fantastiskt, vilken lycka att ni lyckades få tag på biljetter! Och jobbintervju? Ska ni inte vara kvar på hostlet? Eller ska du dubbeljobba? Hoppas allt är bra med dig annars hjärtat! Puss puss!

Postat av: lil' sis

Publicerad 2009-06-17 23:17:13

aaah way to go girl, jag hejar på dig!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela