GypsyRose

Taking the long way around

Swedish theme!

Publicerad 2009-07-08 23:06:12 i

Ikvall har vi en Get Together har pa City Groove. Forutom vi 3 svenska tjejer, invaderas stallet av 4 andra svenskor, som alla har koppling till Nelson, dar vi alla pluggade forut. Kulturturismarna vs Aventyrsturismarna liksom, ni forstar ju sjalva hur mycket vi hade gemensamt back then.
Vissa ska tillbaka till Nelson, andra slar sig till ro har i Auckland, och andra drar hem.
Hur framtiden ser ut for nan av oss vet vi inte, och vissa har gattigenom riktigt tuffa beslut och har fatt sta tillbaka nar kroppen sager emot, och det enda som galler ar att aterfa halsan hemma i Sverige.

Men ikvall! Ikvall tanker vi inte pa nedgangar. Ikvall lagar Sanne och Jenni till en hejdundrans middag for oss alla, det ska drickas vin och sedan drar vi till K Road, Auckland naste for strippbarer, gayklubbar och transvestiter. Vi maste ju bara kolla in stallet liksom!

Pa aterseende!

Kommentarer

Postat av: Ammelie

Publicerad 2009-07-10 19:15:41

Hej kömpisen.. Hur står det till? Jag skulle vilja att du messar mig så att jag får ditt nummer igen. Mobilen har krånglat, och nu har jag äntligen fått en ny sprillans mobil. En rosa dessutom ;) Men ditt nummer finns inte kvar. Så sms:a så att jag kan svara tillbaka och säga att jag saknar dig. kramis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela