GypsyRose

Taking the long way around

strumpan ar rrrrolig!

Publicerad 2009-07-30 11:42:00 i

Idag har Strumpan varit pa extra spexigt humor, och fatt mig att skratta mest hela dagen.
Det hela borjade nar vi lunchade Tapas pa Mezze cafe forut, och Strumpan visade sina inkop.

"Ah, sa fiiin! var kopte du den?" - Jag
"Ja, i en san dar liten en. En liten...en liten...JaMEN! En kiosk TYP" - Strumpa
"HAHAHA!! Vadda en kiosk. Ar du knapp eller? Typ Borjes Mos-kiosk da eller?" - Jag
"Ah, lagg AV! Du fattar val vad jag menar!?" - Strumpa (irriterad, fast skrattar)



"Jaha, jag ar sugen pa apelsiner. Eller applen. Jag vet da rakt inte" - Strumpa
"Ja, men bestam dig nu da." - Jag
"Ja MEN! BAPELSIN DA GUBBJAVEL!!!" - Strumpa far frispel inne pa Foodtown efter for mycket Espresso


"Haha! en san rock hade jag en gang nar jag var blottare pa en karneval hemma i Falkoping. Det var minsann nat av det roligaste jag varit med om!" - Jag
" Suuuuck. Ja du har da inte varit med om mycket i DITT liv, det hor jag!" - OversittarStrumpan med himlande ogon (aaaaouch!!)




 

Kommentarer

Postat av: annica hammarstrom

Publicerad 2009-07-30 12:27:30

haha jag later sa elak haha

tur att din present e sa fin som du ska fa nasta torsdag, for tro inte att du kommer se den en dag innan nu ;P thihi

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-07-30 20:42:47

Heej... låter som det går fina fisken där borta!!! Och att ni tar väl hand om varandra! Snart är det ju examen och ni kommer inte vara där, sjuuukt trist. Men jag hoppas du njuter där borta... Puss och kram

Postat av: Anna

Publicerad 2009-07-31 13:00:14

Oj såg att jag är okänd avsändare på föregående kommentar... ;-) puss

Postat av: Malle

Publicerad 2009-07-31 14:50:46

Haha! Det är bannemej inte så meningslöst att vara blottare, det var ju så innihelllllllvete roligt!! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela