GypsyRose

Taking the long way around

Alskade Bergwallen och Liljegrenskan!

Publicerad 2009-07-12 09:21:00 i



Jag och Bergwall i Christan



En av de sista soluppgangarna over Nelson, jag o Bergwall sag den fran Centre of New Zealand




Avtryck i tidens sandstrand...(oh, Ingvarsdotter, du ar allt en poet)



jag och Anna har karatefylla med aventyrsturismarna




Varldens basta 2 musketorer firar Valentines i Wellington.

Ah, jag har tankt skriva det har inlagget flera, flera dagar nu. Mina 2 musketorer darhemma har bada fyllt ar, och det ar otroliga flera manader sedan jag kramade dem adjo i Nelson, som da fortfarande badade i solsken.

Sa, har kommer lite nostalgibilder to throw you guys back in memory lane. De har tjejerna har jag haft sa underbart jakla kul med, sa det kan nog ingen riktigt forsta. Underbara tjejer, som funnits med mig, trostat i hemska, hemska tider, torkat mina tarar, skrattat med mig och delat en och annan flarra vin.

Sa tjejer, here goes! Vad som gor er till de basta brudarna i varlden, och sadant jag minns...

  • Kvallstaggen med Bergwall (vi mots pa halva vagen va?)
  • Anna Puppy Love Liljegren som tassar in pa lordagsmorgonen till en bakis Ingvarsdotter och drar med vald med henne till saturday market i Nelson
  • Bergwalls PSYKBRYTSKRATT i tid och otid
  • Coronas och lattebaljorna pa Kottstallet med brudarna
  • Bergwalls ukulele Lucky, och givetvis alla spontanjam runt om nordon, bast var kanske uppe vid Cape Reinga
  • Liljegrens utlanande av snygga klader
  • Liljegren som plockar med en Soy Latte fran cafeet pa hornet pa lunchrasten
  • Karatefylla efter hike week, aka kundvagn o bli stannad av polis med Bergwall
  • Liljegrens dejtande med pojken som ville gifta sig med henne
  • Alla sista dansen-kvallar till Tikis Always on my mind pa Little Rock
  • Sushimat och shopping med tjejerna
  • Dela sang med Bergwallen en vecka, nar hon bytte hem ett tag
  • 18-arsfest med Bergwall i B-block en blot kvall
  • Sista kvallen innan 2-veckors semestern, da vi delade minnen, tankar och drommar over en bars eller tva
  • Ga i kyrkan med Liljegren pa pask, dagarna innan alla akte hem
  • Haraldsangen (och alla andra sanger for den delen)
  • Bergwalls fina, fina avskedsmeddelande
  • ...Och att hitta varldens finaste vykort, gomt i ryggan, nar man packar upp i sitt nya hem i Auckland. Tack Liljegren!

Tack alskade tjejer for att ni blivit mina sa fina, nara vanner! Trots att avstandet skiljer oss en del, finns ni for alltid i mitt hjarta! Hoppas ni bade hade varldens basta fodelsedagar! Nasta ar firar vi ihop, va?

All min karlek till mina tjejer, pa andra sidan jorden!



Kommentarer

Postat av: 91an

Publicerad 2009-07-12 22:17:32

Mitt högerben ryser och tåren i ögat trillar ner för kinden.. JAG SAKNAR DEJ!!! Och JA, next year 2gether babies, and together 4-ever in our hearts! Lovelovelovelovelovelovelove!!!!



Näe uscha va kramsugen ja blev nurååååå.. muhähähä

Postat av: Puppylove

Publicerad 2009-07-13 18:53:28

aaaaaaaw i miss u baby. klart vi firar nästa år. vart det nu tar oss någonstans! spännande. ta hand om dig, massa kärlek.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela