GypsyRose

Taking the long way around

New years in Sälen

Publicerad 2009-01-01 23:26:33 i

My new years was soooo gooood! I spent it with some of my closest friends up in the north of Sweden, at least that is what you think if you come from the same city as me! ;)
Sälen was very cold, beautiful and the best new years since...last year. ;)

Tack kära vänner för världens bästa nyår. Fyra dagar fyllda av fest, lekar (blodigt allvar!!!;), matlagning, bastubadning, öldrickning, promenader och bajsprat. :) Ni är bäst!
Nu börjar jag bli extremt rastlös här hemma och känner att jag inte har koll på läget med NZ, men samtidigt extremt taggad och utvilad tack vare Sälentrippen med vännerna.
Tilläggas ska dock att det är fasen så svårt att bräcka the Wiklund brothers i alla former av diskussioner, lekar och argumentering. Samt att jag inte får glömma hur kalasberusad Dan alltid lyckas få mig. Samt hur sent man INTE ska komma till HC för att slippa stå i 2 timmars kö. Och mycket, mycket annat. ;)

Och jaaaa, hemtentan är klaaaaar! Ett steg i rätt riktning!!





























Kommentarer

Postat av: malle

Publicerad 2009-01-02 09:32:14

vem förärades nyårskyssen då? ;)

Postat av: stina

Publicerad 2009-01-02 10:56:27

bajsprat, ja där kände jag mig träffad haha =)

"vill du ha lite kärlek?" zzziiiipp

Postat av: Mia

Publicerad 2009-01-02 12:18:19

Haha. Nu är jag inte så förvirrad längre. Med två Mickan i min telefon visste jag inte vem som hade vilket nummer. Kram!

Postat av: A-L

Publicerad 2009-01-02 17:34:39

ÅHH, finaste vilken härlig resa ni verkar haft! Mysigt och festligt! Köpenhamn var tokmysigt, men nu är det ganska skönt att var hemma igen efter allt flängande fram och tillbaks =D Haaaar du resfeber? Inte så konstigt kanske, men jag hoppas du börjar få läget under kontroll. Du fixar allt vetdu! Har nog förträngt att du ska åka, känns ju precis som du kom hem. Fasiken! Kommer sakna dig supermycket, men jag vet att du kommer få det hur bra som helst! Tusen kramar och gott nytt år!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela