GypsyRose

Taking the long way around

Kommentarer

Postat av: Ammelie

Publicerad 2009-01-21 10:25:15

Hej michellen. Det ser helt underbart ut, och jag är sjukt avis. Här sitter jag i min bubbla, arbetslös och uttråkad. Drick en drink och dansa dig lurvig för mig också.



Jag har också träffat på den här gnugga näsa - hälsningen som du nämnde. På en utbildning (bodystep) så fick vi hälsa på alla andra deltagare så. Konceptet les mills är tydligen nåt Nya zeeländskt från början. Tokigt. Då tänkte jag på dig iaf.

Fortsätt skriv o lägg upp bilder. Det är jätteroligt att läsa och se vad ni håller på med.



Tusen kramar från flames.

Postat av: stina

Publicerad 2009-01-21 12:30:24

underbart!! ge mig värme!

Postat av: Malle

Publicerad 2009-01-21 13:53:21

Fyfan :P Jag vill också vara i värmen.

Postat av: Jolene

Publicerad 2009-01-21 18:42:29

Aaaaaa! Hur underbart är det inte då?! :D



KRAM!

Postat av: ely

Publicerad 2009-01-21 22:50:08

hej hopp michellen! utöver förkylningen verkar du ha det underbart bra, sjutton vad kul :)

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-01-21 23:48:13

Shit va avis jag är på dig, Skit kul att du lägger upp bilder å sånt! Säger som de andra, fortsätt med det:) Saknar dig massa! Puss å Kram

Postat av: stina

Publicerad 2009-01-22 16:36:01

skvaller o skvaller.. det vet du la att det inte händer alltför mkt här hemma =P var på en alledeles förträfflig "volvo fest" i lörags och den slutade minst sagt i dräggfylla big time. för första (ej nä kanske andra gången) i mitt liv drabbades jag av minnesluckor. inte bra. mamma tyckte jag skulle ta det lite lugnare haha. i wonder why? reggae fest i berget låter fett grymt, hade inte tackat nej till att närvara!

en annan gång kanske, i våra svenska berg funt falsketa =)

Postat av: Mia

Publicerad 2009-01-23 23:16:56

Aloha finaste!

Vad underbart härligt det ser ut... Jag måste verkligen till Zeeland... det ser jag ju.

Saknar dig här hemme... händer en massa galenskaper. När du är tillbaka i svetlandia så bor jag i Falköping igen. Den du... Då ska vi kramas. Hejs!

Postat av: Nilsson

Publicerad 2009-01-24 01:21:59

Ni ser ju ut att ha det underbart skönt! inte alls avis när man sitter här i Gbg och varken vet om edet är dag eller natt eftersom solen verkar ha deckat av totalt.

Kul att läsa din blogg!



Puss Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela