GypsyRose

Taking the long way around

Nagonstans mellan Auckland och Wellington...

Publicerad 2009-02-22 10:44:17 i

...Ar jag nu. Har som ni forstar, inte riktigt stenkoll, och datorn vill absolut inte hitta nat USB som jag kopplat in, darfor blir detta inlagg bildlost. Ni far halla till godo med lite text.

Som ni forstatt, har det varit crazy dagar i Auckland. Avrundade gjorde vi idag tillsammans med var hostelvard Glenn, brunch i solgasset och en latte pa det, sa var fyra svenska flickor laddade att ge sig ut pa vagarna pa nytt!
Akte forbi hobbitstaden Matamata, men vi kande alla att dar luktade det inavel lang vag, sa vi korde snabbt darifran. Annu en freak city, nan som ar forvanad? ;)

Om nagra dagar headar vi back to Nelson. Da jadrans ska det laggas upp bilder! Men det har kort sagt varit en bra dag i bilen. 91:an Bergwall har jammat lite mindre idag, och min mobil gar varm av en del sms som trillar in...Det kanns lite sadar mysigt och lite kul, och det ska jag tala om for er lasare, att kiwipojkar tycker det ar himla kul att lara sig svenska fraser. ;) Mer sager jag inte, men mamma! Du kan vara lugn. Jag kommer hem. Och hittar jag mot alla odds en loooove har nere, da far han allt folja med hem!

Kram till er alla dar hemma!


Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2009-02-23 22:33:35

Låt pojkarna få vara kvar där!!!!!!!!!Puzzen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela