GypsyRose

Taking the long way around

Happy Birthday to me!

Publicerad 2009-02-08 02:27:35 i











      



Ibland är det gött att få fira sin födelsedag med en big Barabooom! Som ett togaparty till exempel, och sedan storma ut i den nya zeeländska natten, 30 pers i togor. (Egentligen fyller jag ju inte riktigt än, men nu var det dags för mig och Sandra Dee att fira våra snart 24 år på jorden).

Att sedan fira sin födelsedag mitt i varma sommaren var nästan en helt ny upplevelse för mig. Amazing!

Idag beställer jag och Johanna home delivery from Pizza Hut och njuter av livet i den svala, mörka lägenheten medan resten av familjen glassar på stranden.

Tack Grant för lånet av ditt hus! I had a blast! Vi ses väl ikväll till bbq-partyt!

XXX

Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2009-02-08 19:44:19

hej sötlök! guuud vilka underbara bilder, så brun och fager! mår illa när jag tittar ner på min likbleka arm och längtar efter värmen och solen, visserlifen är min arm näst intill lika blek då, med en touch av rosa, men ändå.. det känns bättre =) Har precis kommit hem efter en liten weekend hos Nisse, men lite shopping och mys och nu ett 60 år kalas. oj oj, tuffa tider i falsketa haha.saknar dig! KOM hem och galejja nu

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela