GypsyRose

Taking the long way around

Dags för semester!

Publicerad 2009-02-12 07:51:28 i



Jo! Eftersom det är så himla slitsamt, det här livet i Nelson, är det alltså på lördag dags att kicka igång vår 2 veckor långa semester. Klassen sprids under dessa veckor, och jag ska tillsammans med 91:an Bergwall, Annika och Elin ta vår hyrbil kring nordön. Enda säkra stoppet vi har, är alltså Auckland den 20 feb, då vi tillsammans med Erik, Cecilia, Grant och co ska se Iron Maiden!

Observera därför att inläggen på denna blogg kommer inte bli lika regelbundna, eller lika ofta publicerade.

På bilden ser ni vår lillkotte (haha) som verkar vara nöjd med resplanen??;)

Kommentarer

Postat av: Ammelie

Publicerad 2009-02-12 13:17:18

Graaaaaattis i efterskooooott Michellen :) Inte långt kvar tills 30 nu, hihi. Nu är jag officiellt sambo med Mikael Törnqvist och bor nu i våran nya lya. Inflyttningsfesten väntar på dig när du kommer hem :) pyss pyss

Postat av: Malle

Publicerad 2009-02-15 00:52:47

Men Ammelie, Michelle fyller ju inte förrän på måndag ;)

Postat av: Michellen

Publicerad 2009-02-15 09:09:37

Haha, nej precis Malle o Ames! Det ar flera timmar tills jag fyller 24 och tant! Puss!

Postat av: Ammelie

Publicerad 2009-02-16 13:42:05

Haha oj, ja ja men eftersom jag glömde farsans födelsedag i januari så tar jag inga risker. Bättre att vara före än efter sin tid. Men okej. nu då.

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN, TANT!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela