GypsyRose

Taking the long way around

Bloggpaus!

Publicerad 2009-02-09 12:01:45 i

Jag säger som J. Det är dags att ta en välförtjänt bloggpaus, som flera andra av mina lite mer välkända bloggkompanjoner runt om i Sverige gjort, något som fått stor medial uppmärksamhet. Även jag har givetvis fått frågan av riksmedia, och nu följer jag strömmen. Det är dags att låta bloggen och framför allt mig själv, vila en stund.

Ha! Kul! Synd bara att denna ofrivilliga 3 dagars bloggpaus ska spenderas ute i den nya zeeländska djungeln, där jag och min klass ska paddla kanot och vandra hur långt som helst. Laga mat i spritkök och umgås med alla faarliga djur som jag misstänker finns där ute i mörkret...hua!

Jag återkommer om jag överlever.

Kommentarer

Postat av: Malle

Publicerad 2009-02-09 20:03:27

ÅHNEJ!!! Tänkte jag först, men sen var det visst bara temporärt, I'm glaaaad :) Lycka till i jyngeln och akta dig för jyyren! Pyss!

Postat av: Malle

Publicerad 2009-02-09 20:13:41

ÅHNEJ!!! Tänkte jag först, men sen var det visst bara temporärt, I'm glaaaad :) Lycka till i jyngeln och akta dig för jyyren! Pyss!

Postat av: A-L

Publicerad 2009-02-09 20:43:38

JAAA, akta dig för alla jyyyr och dyyyl som finns i djungeln. Man har ju sett på TV vilka krejor som finns där ute. Hoppas ni hade en bra djungel-weekend! Puss!

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-02-10 09:29:00

Gå nu inte vilse där ute! Håll dig till gruppen:)

Du får lägga upp djungel bilder sen så vi får se vad du sysslat med där ute bland alla faaaarliga djur hehe! Puss å Kram på dig!

Postat av: Nilsson

Publicerad 2009-02-10 17:03:39

Åhh nu blev nisse avundsjuk, gud vad kul det låter!! Hoppas det blir bra pch att alla vidriga djur håller sig undan från dig! Saknar dig min toka! Puss Puss

Postat av: lil' sis

Publicerad 2009-02-12 16:20:12

vi har fått ett brev från dig nu, det med filmen! tack tack, den var sjukt intressant :)



puss!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela