GypsyRose

Taking the long way around

roadtrippin northland

Publicerad 2009-12-15 11:46:02 i



Mina underbara tjejer och jag pa Ninety Mile Beach!



Wiho!



Lattjo!



Jag och fina, fina Cat. Pa mandag flyttar jag in i hennes rum medan hon aker hem till Tyskland med laddade batterier for att mota Familjen.



Teamet utanfor MouseTrap, vart hostel i vackra Paihia.



Cape Reinga, NZ:s nordspets. Lika vackert som jag mindes det.



Strumpan ville prova att sova i skapet. Rabatt pa den? Inte det, naha...:)



Goood jul, ni darhemma! Har har vi 25 grader och stralande sol! Och ni? ;)



The roadtrippin team!


Precis hemkommen fran ett par
underbara dagar i Northland med mina narmaste, mest alskade. (Karlsson, jag saknade saklart mest dig hela tiden, det veeeet duuu!)
Det har varit fantastiskt. Skont att komma bort, se nygamla vidder och njuta av mina fina vanners sallskap.
Har jobbat kvallspasset nu ikvall, nu vantar stad av hostelet och imorrn bar det av till Mission Bay pa formiddagen innan det ar kvallsjobb igen.
Pa mandag flyttar jag in i Cats lya. Sedan vet Gud vart jag tar vagen. Men det ar flera dagar kvar tills dess.

Jag sade att jag alskar mitt liv va?

 

Kommentarer

Postat av: Malle

Publicerad 2009-12-15 22:44:08

Ja, lite lagom julpynt sådär :) Tusen tack för julkortet Michellen! Tänkte skicka ett för ett tag sen men sen blev jag förvirrad och trodde du skulle flytta och grejer så jag vågade inte hiva iväg nåt!Och nu låter det som om du får ny adress igen, eller..? KÖSS!

Postat av: Karlsson

Publicerad 2009-12-17 02:27:23

JAG SAKNAR DIG MED!!!!! MASSOR!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela